مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:372019-11-09اجتماعي

توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی آبدار صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وجود زیر ساخت های گردشگری یکی از مهمترین مولفه های توسعه صنعت گردشگری است، گفت: کمیت و کیفیت زیر ساخت های گردشگری از منظر ارتقا رضایت گردشگران، در جذب گردشگر اهمیت ویژه ای دارد.

آبدار با اشاره به ویژگی ها و ظرفیت های گردشگری در سراب ادامه داد: شهرستان سراب به واسطه قرار گرفتن در دامنه کوه های سبلان یکی از زیباترین مناطق استان است، که با توجه به وجود دامنه های سرسبز، آب های گرم معدنی و طبیعت متنوع و محصولات زراعی و دامی باکیفیت، یکی از بهترین مناطق برای توسعه طبیعت گردی و گردشگری ورزشی و کشاورزی است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه در راستای توسعه و تقویت ظرفیت های گردشگری این شهرستان، اقداماتی برای ساماندهی و تامین زیرساخت های گردشگری صورت گرفته و همچنان ادامه دارد، افزود: ایجاد پل در سهزاب جهت سهولت در تردد گردشگران و بهسازی و تکمیل سرویسهای بهداشتی در پیر علمدار مهربان و سهزاب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری

توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری