مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 11:422019-11-09ورزشي

قهرمانی ووشوکاران ایرانی در مهد ووشوی جهان


سانداکاران ایران در مسابقات جهانی در کشوری که مهد این رشته است قهرمان شدند، ولی در بخش تالو هنوز با کشورهای آسیای شرقی فاصله زیادی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی علی نژاد ظهر امروز در مجمع انتخابات رییس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری، گفت: این استان در ورزش ووشو جزو استان های برتر است، با اینکه امکانات سخت افزاری مناسبی در استان وجود دارد، اما این ورزش در این استان روزهای سختی را گذراند.

رییس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های ووشو در کشور است، افزود: ورزشکاران این استان در ساندا و تالو در همه رده های سنی مدال آور هستند.

وی به پیشرفت چشمگیر ووشو در جهان اشاره کرد و ادامه داد: سانداکاران ایران در مسابقات جهانی در کشوری که مهد این رشته است قهرمان شدند ولی در بخش تالو هنوز با کشورهای آسیای شرقی فاصله زیادی داریم.

علی نژاد با بیان اینکه امروز ووشو در کشور توسعه پیدا کرده و به بلوغ رسیده است، عنوان کرد: جغرافیای ووشو در دنیا در حال تغییر است و دیگر این رشته در اختیار کشورهای آسیایی نیست.

رییس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه در وضعیتی که کشور در سخت ترین شرایط به لحاظ تحریم ها به سر می برد ووشوکاران ایران قهرمان جهان شدند، خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی قطعا بر روی ورزش نیز اثرگذار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی ووشوکاران ایرانی در مهد ووشوی جهان

قهرمانی ووشوکاران ایرانی در مهد ووشوی جهان