مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 11:592019-11-09فرهنگي

فقط «اسکورسیزی» می توانست «مرد ایرلندی» بسازد


منتقد ارشد گاردین با دادن پنج ستاره کامل به فیلم «مرد ایرلندی» ساخته «مارتین اسکورسیزی»، این فیلم را احیای ژانر مافیایی در سینما دانست.

- منتقد ارشد گاردین با دادن پنج ستاره کامل به فیلم مرد ایرلندی ساخته مارتین اسکورسیزی ، این فیلم را احیای ژانر مافیایی در سینما دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیتر بردشاو در مطلبی درباره فیلم مرد ایرلندی آورده است: مارتین اسکورسیزی با بهترین فیلم خود از زمان ساخت رفقای خوب و یکی از بهترین آثارش به سینما بازگشته است.

این فیلم مافیایی با بازی های فوق العاده و فیلمبرداری هیجان انگیز به موضوع خشونت، خیانت، دروغ و شکست عاطفی می پردازد که با بازی رابرت دنیرو ، جو پشی و آل پاچینو همراه است.

در مرد ایرلندی از فناوری های کامپیوتری برای جوان سازی استفاده شده است و رابرت دنیرو را با چهره ای جوان تر از معمول در فیلم می بینید.

داستان فیلم روایتگر داستان یک قاتل تبهکار اهل فیلادلفیا به نام فرانک شیرن (مرد ایرلندی) و نقش مرموز او در قتل جیمی هوفا رهبر اتحادیه کارگران آمریکا در سال 1975 است.

استیو زایلیان که پیش از این در فیلم دار و دسته های نیویورکی با اسکورسیزی همکاری داشته، فیلمنامه مرد ایرلندی را با اقتباس از رمان پرفروش شنیدم خانه ها را رنگ کردی نوشته چالز برنت نوشته است و در این کتاب بود که که اهمیت نقش ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط «اسکورسیزی» می توانست «مرد ایرلندی» بسازد

فقط «اسکورسیزی» می توانست «مرد ایرلندی» بسازد