مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 12:132019-11-09اقتصادي

برگزاری جشنواره ملی اقوام عشایر در مازندران


رییس اداره امور عشایر جهاد کشاورزی مازندران گفت: جشنواره ملی اقوام عشایر همزمان با جشنواره ملی مرکبات با عرضه محصولات عشایری و صنایع دستی از 9 تا 13 دی ماه امسال به مدت پنج روز در نمایشگاه بین المللی تلار مازندران برگزار می شود.

- سیدصمد کاظمی امروز درباره برگزاری جشنواره ملی عشایر در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: جامعه عشایری به عنوان یک واقعیت اجتماعی بخش فعالی از ساختار فرهنگی و تاریخ جامعه کشور محسوب می شوند که تاثیر اقتصادی و اجتماعی این قشر زحمت کش در جامعه انکارناپذیر است.

وی افزود: جشنواره ملی اقوام عشایر همزمان با جشنواره ملی مرکبات با عرضه محصولات عشایری و صنایع دستی از 9 تا 13 دی ماه امسال به مدت پنج روز در نمایشگاه بین المللی تلار مازندران برگزار می شود.

رییس اداره امور عشایر جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه صنایع دستی و گردشگری عشایری و همچنین ارتقای اقتصاد و معیشت خانوار عشایر است.

کاظمی در پایان گفت: حدود 20 هزار خانوار بهره بردار مرتع در مازندران هستند که با طرح مطالعات شناسایی و امکان سنجی عشایر 5 هزار و 920 خانوار عشایر در مازندران شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی اقوام عشایر در مازندران

برگزاری جشنواره ملی اقوام عشایر در مازندران