مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 12:272019-11-09اجتماعي

اولین مرحله رهاسازی پرنده در فاز دو باغ پرندگان تهران


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار گفت: اولین مرحله ی رهاسازی پرنده در فاز دو باغ پرندگان با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا رشید فرخی با اعلام این خبر گفت: فاز دو باغ پرندگان تهران به عنوان وسیع ترین باغ پرندگان سرپوشیده دنیا در فضایی به مساحت 68 هزار متر مربع و با ویژگی های خاص تحت عنوان دشتچر در جنگل های لویزان منطقه چهار در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: برای سازگار شدن پرنده ها در این محیط ، رهاسازی گونه های مورد نظر در فواصل زمانی مشخص صورت می پذیرد و تا کنون تعدادی از پرندگان خشکی زی (مرغ شاخدار)، و 70 پرنده آبزی شامل قو، غاز کانادایی، قوی سیاه، اردک ماندرین، آنقوت، قوی گردن سیاه و .

در فاز دوم رهاسازی شده است.

معاون خدمات شهری منطقه چهار گفت: خوشبختانه این پرنده ها به آسانی با محیط سازگار شده و محل غذا و محل استراحت خود را پیدا کرده و مجموعه آماده رهاسازی سایر پرندگان است.

فرخی با اشاره به برنامه های آینده در این باغ گفت: در مرحله بعدی تعدادی از انواع قرقاول ، طاووس، طوطی ملنگو و غاز نوک فسفری در محوطه رهاسازی خواهند شد، در حال حاضر صدها متر مربع به صورت اختصاصی به زیستگاه پرندگان تخصیص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرحله رهاسازی پرنده در فاز دو باغ پرندگان تهران

اولین مرحله رهاسازی پرنده در فاز دو باغ پرندگان تهران