مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 13:372019-11-09سياسي

شیطانی که مرگ فرستادن بر او از سلام بر اولیای خدا بالاتر است


معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان تهران با بیان اینکه شیطانی که مرگ فرستادن بر او از سلام بر اولیای خدا بالاتر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، نوید اسلامی دانشجومعلم بسیجی، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان تهران سخنران این هفته نماز عبادی ـ سیاسی شهرستان قرچک بودند.

وی در ابتدا با درود و سلام بر حضرت محمد (ص) و اهل بیت مکرم ایشان و همچنین روح ملکوتی امام راحل و تقدیم بهترین سلام ها به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و به ویژه 36 هزار و 6 شهید دانش آموز و با آرزوی سلامتی برای امام خامنه ای، اظهار کرد: می خواهم ابتدای سخنانم را با آمریکا شروع کنم که امام راحل آن را شیطان بزرگ نامیده است، شیطانی که مرگ فرستادن بر او از سلام بر اولیای خدا بالاتر است.

معاون بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان تهران ادامه داد: امروزه شاهد آن هستیم که عده ای از دوستان، البته به ظاهر دوست به دانشجو معلمان بسیجی خرده می گیرند و می گویند چرا مرگ بر آمریکا می گویید و از این کار چه سودی می برید.

اسلامی افزود: جواب من به این دوستان این است که شعار مرگ بر آمریکا ریشه دقیق قرآنی دارد که قرآن می فرماید: الَّذِینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ وَ أَضَلَّ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیطانی که مرگ فرستادن بر او از سلام بر اولیای خدا بالاتر است

شیطانی که مرگ فرستادن بر او از سلام بر اولیای خدا بالاتر است