مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 14:212019-11-09پزشكي

حاکمیت تخصص زدگی در جامعه پزشکی/ در توسعه بهداشت همگانی نمونه ایم


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک پزشک نمی تواند وضعیت یک بیمار را به طور کامل بررسی کند، هر متخصص از زاویه محدود تخصص خود بیمار را معاینه کرده و نسخه صادر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رییسی ظهر امروز در مراسم تقدیر از بهورزان نمونه کشور که در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه از سال گذشته حوزه بهداشت رشد ملموسی داشته است، اظهار کرد: پوشش همگانی سلامت، جزو دستور کارهای اصلی سازمان جهانی بهداشت است در این پوشش افراد بدون ترس از حوزه مالی باید به خدمات پیشگیری ارتقای سلامت دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه قطعاً هرچه پرداخت از سوی مردم کمتر باشد می توانیم ادعا کنیم که پوشش همگانی سلامت اجرایی شده است، افزود: این موضوع سه محور اصلی توسعه و پوشش، توسعه کمی و کیفی خدمات را شامل می شود.

رییسی با تأکید بر اینکه پوشش سلامت در ایران 98 درصد است، تصریح کرد: این درصد نشان دهنده رتبه بالای کشورمان نسبت به دنیا است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بااشاره به چالش های پوشش همگانی بیمه، ادامه داد: منابع ناکافی، پوشش بیمه ای ناکافی و حاشیه نشینی ازجمله چالش هایی است که دنیا در حوزه سلامت همگانی با آن مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت تخصص زدگی در جامعه پزشکی/ در توسعه بهداشت همگانی نمونه ایم

حاکمیت تخصص زدگی در جامعه پزشکی/ در توسعه بهداشت همگانی نمونه ایم