مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 14:272019-11-09سياسي

تعامل با کشور پاکستان در حال توسعه است


تمامی روابط ایران اسلامی با کشور پاکستان در حال رشد و توسعه است به طوری که زمینه ساز کاهش مشکلات مرزی خواهد بود.

- زاهدان- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تمامی روابط ایران اسلامی با کشور پاکستان در حال رشد و توسعه است به طوری که زمینه ساز کاهش مشکلات مرزی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از یگان های مرزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان با 2 کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است و روابط بسیار خوبی با این کشورها داریم.

وی با اشاره به بازدید از مرزهای دریایی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ارتقای تعاملات با گارد ساحلی پاکستان برنامه های مشترکی برای آینده در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم امنیت مطلوبی را در دریا و سواحل برقرار کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا روابط با کشور پاکستان را در سالجاری مطلوب عنوان کرد و افزود: سال گذشته مشکلاتی در مرز مشترک با این کشور داشتیم که با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته توسط مرزبانان 2 کشور این مشکلات مرتفع و خلاهای مرزی توسط مرزبانان پوشش داده می شود.

وی با اشاره به بازدید و ملاقات مرزی فرماندهان مرزبانی ایران و پاکستان گفت: در این ملاقات تاکید بر پوشش خلاهای مرزی، جاده های مرزی، ابنیه ها و مدیریت مشترک در مرز گفت و گو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با کشور پاکستان در حال توسعه است

تعامل با کشور پاکستان در حال توسعه است