مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 14:292019-11-09سياسي

واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی در محدوده 70 هکتاری احداث می شود


مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر از آغاز عملیات بتن ریزی راکتور دوم نیروگاه هسته ای بوشهر خبر داد و گفت: واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی در محدوده 70 هکتاری احداث می شود.

- محمود جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: واحد نیروگاهی یادشده در بازه زمانی 10 ساله و در چارچوب مقررات نظام ایمنی هسته ای ساخت و تجهیز می شود که اینک پس از مراحل خاک برداری و تحکیم زمین، عملیات بتن ریزی راکتور آغاز می شود.

وی بیان کرد: اکنون فونداسیون محل ساخت راکتور به عنوان پایه کار به اتمام رسیده و یک واقعه مهم در ساخت نیروگاه های اتمی، موضوع بتن ریزی راکتورهاست.

جعفری اضافه کرد: واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی در محدوده 70 هکتاری احداث می شود و بتن ریزی راکتور هسته ای واحد سوم 18 ماه بعد از بتن ریزی واحد دوم آغاز می شود.

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر گفت: در مرحله نخست به حجم 25 هزار تن بتن ریزی برای ساخت راکتور دوم نیروگاه اتمی انجام می شود و در اجرای واحد دوم نیروگاه هسته ای بوشهر 2.

5 میلیون مترمکعب خاک برداری، 2.

5 میلیون تن آرموتوربندی و 16 هزار و 700 عدد شمع بتنی در زیرساخت اصلی انجام شده است.

جعفری با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بتن ریزی واحد سوم 18 ماه بعد آغاز می شود افزود: اکنون 8 درصد از فعالیت های مربوط به واحد سوم نیروگاه اتمی بوشهر انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی در محدوده 70 هکتاری احداث می شود

واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی در محدوده 70 هکتاری احداث می شود