مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 15:312019-11-09اقتصادي

شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر به مرز 300 می رسد


رییس دانشگاه امیرکبیر از رسیدن شرکت های دانش بنیان زیرپوشش این دانشگاه تا پایان سال تحصیلی به مرز 300 شرکت خبر داد.

- سید احمد معتمدی در حاشیه امضای تفاهم نامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بانک صنعت و معدن و در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تقاضا برای شرکت های دانش بنیان بسیار است و در صورت امکان حمایت و ارائه تسهیلات و فضای مناسب تا پایان همین سال تحصیلی تعداد آن ها به 300 شرکت دانش بنیان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: هم اکنون بیش از 200 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالند که تعدادی از آن ها در دو هفته گذشته در 5 دانشکده این دانشگاه آغاز به کار کرده اند.

رییس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به امضای تفاهم نامه با بانک صنعت و معدن گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم نیازمند همکاری با بانک هاست و از آنجا که بانک صنعت و معدن براساس شرح وظایف و متناسب با نامش در طرح های صنعتی و معدنی همکاری می کند، با دانشگاه ما در زمینه طرح های صنعتی و معدنی شرکت های دانش بنیان دانشگاهی همکاری خواهد کرد.

معتمدی افزود: مهمترین محور تفاهم نامه امروز با بانک صنعت و معدن، حمایت و ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان است که در تمام جهان به منظور تولید نهایی ایده هایشان به یک سرمایه گذار خطرپذیر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر به مرز 300 می رسد

شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر به مرز 300 می رسد