مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 16:532019-11-09اجتماعي

تولید کتابهای گویا برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از تولید کتاب های گویا توسط مرکز شماره یک برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعیدرضا کامرانی شامگاه شنبه در آستانه بیست و هفتمین هفته کتاب فارس با بیان اینکه برنامه های این نهاد از 24 تا 30 آبان جاری برگزار می شود، گفت: کانون پرورش فکری با بیش از نیم قرن تجربه و 42 مرکز فرهنگی و هنری در سراسر فارس و 8 مرکز سیار و 5 کتابخانه پستی فعالیت جدی در این زمینه داردکه ترویج کتاب و کتابخوانی یکی از فعالیت های 42 گانه آن است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری فارس با بیان اینکه کانون در تولید محتوا، تولید کتاب و پخش کتاب سالهاست تلاش می کند، افزود: حضور در گذر کتاب برای عرضه محصولات در بوستان پرواز از برنامه هایی است که کانون در طول هفته کتاب فارس دنبال می کند در حالیکه اجرای ویژه برنامه های کانون در بوستان فوق از فعالیت های دیگری است که برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم تجلیل برگزیدگان طرح شهری که دوست دارم توسط کانون در هفته کتاب خبر داد و افزود: اعزام کتابخانه های سیار به روستاها و حاشیه شهر شیراز و اهدای کتاب دیگر برنامه های این نهاد به این مناسبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کتابهای گویا برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه

تولید کتابهای گویا برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه