مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 19:182019-11-09سياسي

پروژه کمربندی سبز شرق نیازمند مطالعات زیست محیطی است


پروژه کمربندی سبز شرق نیازمند مطالعات زیست محیطی است تا بتوان با افتتاح آن، خدمات خوبی را به شهروندان قزوینی ارائه دا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرج اله فصیحی رامندی امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: پل پیامبر اعظم(ص) تا پل های ابوترابی و ولایت 2 سال هست به دلیل سطح ارتفاع بسته شده است.

وی ابراز کرد: چرا مشکلات این پروژه تاکنون برطرف نشده تا مردم از این پل ها برای تردد استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به سرویس های بهداشتی سطح شهر قزوین اشاره کرد و گفت: هر پارکی یک نیرویی دارد که باید از این سرویس ها به خوبی نگهداری و نظافت کند ولی به دلیل عدم کنترل و نظارت این مهم ضعیف انجام می شود، در ادامه جلسه فوق، سیده منیره قوامی اظهار کرد: مسؤولان شهرداری قزوین در پروژه هایی که حساسیت ویژه ای دارند باید دقت و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: کوتاهی در این پروژه ها موجب به خطر انداختن جان یکی از شهروندان قزوینی یا هدر رفتن بیت المال می شود که هر دو قابل بخشش نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: اگر در پروژه کمربندی سبز شرق گفته می شود شرکت آب منطقه ای تایید کرده این دلیل نمی شود که شهرداری قزوین کار خود را درست انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کمربندی سبز شرق نیازمند مطالعات زیست محیطی است

پروژه کمربندی سبز شرق نیازمند مطالعات زیست محیطی است