مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 22:302019-11-09سياسي

همت یک مسجد برای ثبت هنری اربعین/ ارسال 1000 اثر داخلی و خارجی


دبیر دومین سوگواره هنری «اربعین» مسجدالمتقین گفت: در مجموع 1000 اثر هنری از داخل و خارج کشور به این سوگواره در دو بخش عکس و سفرنامه ارسال شد که روز پنجشنبه 23 آبان ماه مصادف با شب میلاد رسول اکرم(ص) برگزیدگان تقدیر خواهند شد.

- دبیر دومین سوگواره هنری اربعین مسجدالمتقین گفت: در مجموع 1000 اثر هنری از داخل و خارج کشور به این سوگواره در دو بخش عکس و سفرنامه ارسال شد که روز پنجشنبه 23 آبان ماه مصادف با شب میلاد رسول اکرم(ص) برگزیدگان تقدیر خواهند شد.

سالار شفایی دبیر دومین سوگواره هنری اربعین مسجدالمتقین در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری این سوگواره اظهار داشت: دومین سوگواره هنری اربعین در رشته های عکس و سفرنامه به همت مسجد المتقین تهران در موضوعات ثبت لحظات و وقایع تأثیرگذار و زیبایی های راهپیمایی عظیم اربعین، ثبت تصاویر فعالیت های میهمان نوازی و پذیرایی مواکب و پیوند بین ملت ایران و عراق با محوریت شعار #الحسین_ یجمعنا برگزار شد.

  رشد 100 درصدی آثار واصله نسبت به سال گذشته وی با اشاره به تعداد آثار رسیده به این جشنواره تصریح کرد: در مجموع 1000 اثر در دوبخش به سوگواره امسال ارسال شد که نسبت به سال گذشته رشد 100درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت یک مسجد برای ثبت هنری اربعین/ ارسال 1000 اثر داخلی و خارجی

همت یک مسجد برای ثبت هنری اربعین/ ارسال 1000 اثر داخلی و خارجی