مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 04:582019-11-10فرهنگي

بزرگداشت «رضا بابک» و «پروانه باغچه بان» در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک


دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از برگزاری بزرگداشت «رضا بابک» و «پروانه باغچه بان» در اختتامیه جشنواره خبر داد و گفت: - بزرگداشت رضا بابک و پروانه باغچه بان در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایسنا/همدان دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از برگزاری بزرگداشت رضا بابک و پروانه باغچه بان در اختتامیه جشنواره خبر داد و گفت: از آنجا که جشنواره ربع قرن تجربه را پشت سر گذاشته، همدان با میزبانی بیست دوره به تجربیات خوبی در این زمینه دست یافته است.

مجید قناد در گفت وگو با ایسنا، استقبال از جشنواره کودک را نسبت به دوره های گذشته بهتر ارزیابی کرد و توضیح داد: با توجه به جذب هنرمندان بیشتر، ضرورت دارد سالن ها، امکانات فنی و .

مجهزتر شود.

وی با توضیح اینکه جدا شدن بخش های کودک و نوجوان و فروش بلیت اینترنتی برای نخستین سال است که در جشنواره انجام می شود، افزود: این تمهیدات جدید تأثیر مفیدی بر روند برگزاری جشنواره داشته است.

قناد با اشاره به اینکه رشد تئاتر کودک و نوجوان مدیون اساتید این حوزه است، بیان کرد: در حال حاضر برخی تئاترها منطبق بر سلیقه کودکان و برخی فاقد این ویژگی تولید می شوند که تجربه گرایی را برای کودکان به همراه دارد چرا که کودکان باید تجربه کسب کنند و یادگیری یکی از فاکتورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت «رضا بابک» و «پروانه باغچه بان» در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک

بزرگداشت «رضا بابک» و «پروانه باغچه بان» در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک