مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 06:032019-11-10اقتصادي

افزایش 41 درصدی صادرات صنایع دستی کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افزایش 41درصدی صادرات صنایع دستی استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افزایش 41درصدی صادرات صنایع دستی استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

امید قادری افزود: براساس آماری که اخیراً از سوی گمرک اعلام شده، میزان صادرات صنایع دستی کرمانشاه در شش ماهه نخست امسال با احتساب صادرات چمدانی، هشت میلیون و 861 هزار و 588 دلار بوده است.

وی ارزش صادرات صنایع دستی استان در شش ماهه سال گذشته را شش میلیون و 389 هزار و 796 دلار اعلام کرد و افزود: بر این اساس صادرات صنایع دستی استان در نیمه نخست سال جاری 41 درصد رشد داشته است.

وی همچنین بیشترین حجم صادرات صنایع دستی کرمانشاه را مربوط به گیوه، سفال، گلیم، مبلمان و احجام چوبی عنوان کرد.

قادری خاطر نشان کرد: رونق تولید و صادرات همواره یکی از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه بوده که رشد حاصل از آن پیشرفت چشمگیر حوزه صنایع دستی و رونق اقتصاد خانواده ها در استان را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به پتانسیل صنایع دستی کرمانشاه اظهار کرد: ایران جزو سه کشور برتر صنایع دستی در دنیا است و کرمانشاه هم با داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 41 درصدی صادرات صنایع دستی کرمانشاه

افزایش 41 درصدی صادرات صنایع دستی کرمانشاه