مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 06:132019-11-10بين الملل

ادعای رژیم صهیونیستی درباره کارشکنی حماس در مذاکرات تبادل اسرا


منابع اسراییلی اخبار منتشر شده درباره پیشروی در مذاکرات با حماس جهت نهایی کردن قرارداد تبادل اسرا را تکذیب و حماس را به کارشکنی در این باره متهم کردند.

- ادعای رژیم صهیونیستی درباره "کارشکنی" حماس در مذاکرات تبادل اسرا آحارونوت منابع اسراییلی اخبار منتشر شده درباره پیشروی در مذاکرات با حماس جهت نهایی کردن قرارداد تبادل اسرا را تکذیب و حماس را به "کارشکنی" در این باره متهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از این منابع تاکید کرد، گزارش های منتشر شده در سایت های خبری درباره پیشروی در مذاکرات با جنبش حماس جهت نهایی کردن قرارداد تبادل اسرا با تل آویو صحت ندارند.

آحارونوت به نقل از یارون بلوم، هماهنگ کننده امور اسرا و مفقودین رژیم صهیونیستی نوشت، متاسفانه جنبش حماس نمی پذیرد به تلاش ها جهت دستیابی به راه حلی برای بازگشت سربازان اسراییلی به اسارت گرفته شده ادامه دهد.

این روزنامه عبری زبان اعلام کرد که این اخبار را از نشست هیئت عالی رتبه اسراییلی با هیئت حماس در قاهره برای بررسی پرونده سربازان اسراییلی به اسارت گرفته شده در غزه نقل کرده است.

آحارونوت نوشت، چهار اسراییلی از جمله دو سرباز به نام های هدار گلدن و آرون شائول و دو شهروند اسراییلی به نام های افراهام منگستو (اتیوپیایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رژیم صهیونیستی درباره کارشکنی حماس در مذاکرات تبادل اسرا

ادعای رژیم صهیونیستی درباره کارشکنی حماس در مذاکرات تبادل اسرا