مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 06:482019-11-10سياسي

عشق و وابستگی قبل از ازدواج اشتباه محض است


مسئول کارگروه فرهنگ و آموزش ستاد ازدواج دانشگاه قم در خصوص معیار و ملاک های یک ازدواج موفق و همچنین سن مناسب ازدواج و عشق های قبل از ازدواج توضیح داد.

- ایسنا/قم مسئول کارگروه فرهنگ و آموزش ستاد ازدواج دانشگاه قم در خصوص معیار و ملاک های یک ازدواج موفق و همچنین سن مناسب ازدواج و عشق های قبل از ازدواج توضیح داد.

غلامرضا کیانی نژاد در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: در ابتدا لازم به ذکر است که معیارها و مؤلفه های یک زندگی سالم و موفقی که از سوی ما مطرح می شود تماما بر اساس جهان بینی الهی است، ایمان و اخلاق برای ما شرط اولیه یک انتخاب است و شاید برای افراد دیگر این ملاک مطرح نباشد، مبنای ما رویکرد توحیدی و جهان بینی الهی است.

وی افزود: خداوند که خالق ماست در دستور زندگی، خانواده را برای آسایش و آرامشمان مقدر ساخته است و این همان بستر مناسبی است که می توانیم در آن به رشد و تعالی برسیم، لذا خانواده در تمام موفقیت ها و پیشرفت های ما سهیم است، چرا که آسایش محیط خانواده است که پیشرفت و تعالی در تمامی جنبه ها را فراهم می سازد.

هفت ملاک مهم در انتخاب همسر مسئول دفتر مرکزی ستاد ازدواج دانشگاه قم بیان کرد: بعضی معیارها و مؤلفه های ازدواج مطلق است و اهمیت آنها بیش از بقیه معیارهاست؛ اولین مورد و یکی از معیارهای اصلی در انتخاب زوج، ایمان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق و وابستگی قبل از ازدواج اشتباه محض است

عشق و وابستگی قبل از ازدواج اشتباه محض است