مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 07:042019-11-10سياسي

فعالیت های تبلیغی با زبان هنر تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب دارد


بهره مندی از زبان فرهنگ و هنر میزان تاثیرگذاری فعالیت های تبلیغی بر مخاطب را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی صبح یکشنبه در جریان بازدید از پردیس سینمایی بهمن سنندج، اظهار داشت: اگر در حوزه تبلیغ، شیوه های سنتی نیز مبتنی بر ظرفیت های فرهنگی و هنری همان منطقه انجام گیرد بدون شک می توان تاثیرگذاری به مراتب بیشتری بر روی جوانان گذاشت.

وی افزود: اگر هنر با توجه به زبان ارتباطی خاص خود به درستی مورد توجه قرار گیرد می تواند بهترین وسیله و عامل برای تبلیغ و اشاعه دین باشد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه افتتاح کتابخانه تخصصی هنر در مجموعه پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز بیان کرد: در حوزه کتاب و کتابخوانی می توان با ترویج، توسعه و تعمیق این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه ارتباط بیشتری ایجاد کرد.

حجت الاسلام قمی همچنین در حاشیه افتتاح نمایشگاه کاریکاتور با عنوان وحدت ملی - انسجام اسلامی با بیان اینکه زبان کاریکاتور زبانی بین المللی است، یادآور شد: بخشی از این آثار ظرفیت این را دارند که حتی مردمی که مسلط به زبان فارسی نیستند نیز آنها را مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های تبلیغی با زبان هنر تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب دارد

فعالیت های تبلیغی با زبان هنر تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب دارد