مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-10حوادث

شکارچیان کبک در دام محیط بانان سلطانیه


رییس اداره حفاظت محیط زیست ابهر گفت: محیط بانان این شهرستان سه فرد متخلف را به جرم شکار کبک و شروع به شکار در سلطانیه دستگیر کردند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره حفاظت محیط زیست ابهر گفت: محیط بانان این شهرستان سه فرد متخلف را به جرم شکار کبک و شروع به شکار در سلطانیه دستگیر کردند.

محمدهادی کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محیط بانان دو فرد متخلف را در حین شکار کبک در اراضی روستای ویرآباد بخش حلی سلطانیه دستگیر و از شکارچیان متخلف، لاشه یک قطعه کبک به همراه یک قبضه سلاح شکاری، 10 تیر فشنگ ساچمه ای، یک قبضه چاقو و یک رشته قطار فشنگ کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر افزود: همچنین یک فرد متخلف دیگر در حین شروع به شکار پرنده در اراضی روستای ویرآباد بخش حلی سلطانیه دستگیر شد.

وی یادآور شد: از فرد متخلف یک قبضه سلاح شکاری، سه تیر فشنگ ساچمه ای به همراه یک رشته قطار فشنگ کشف و ضبط و پرونده تخلف شکارچیان دستگیر شده نیز تنظیم و به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد.

کاظمی با تاکید بر این که برخورد با شکارچیان غیرمجاز از اولویت های محیط زیست ابهر است، تصریح کرد: شکار بی رویه و غیرمجاز چرخه طبیعت را بر هم می زنند که این امر در زندگی بشر تاثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان کبک در دام محیط بانان سلطانیه

شکارچیان کبک در دام محیط بانان سلطانیه