بازاریابی و بازارسازی پاشنه آشیل استارتاپ هاهیات مدیره مجمع تشکل های دانش بنیان ایران گفت: عدم آشنایی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و نوپا با تکنیک های بازاریابی و بازارسازی موجب می شود بسیاری از ایده های کارآفرینی پیش از شکوفایی به سمت نابودی حرکت کنند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مسعودی با بیان اینکه استارتاپ ها تجربه بازاریابی و بازارسازی ندارند و این پاشنه آشیل آنها به شمار می رود، اظهار کرد: نکته اینجاست که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز چنین وظیفه و البته توانی ندارد، این وظیفه و رسالت تشکل هاست. وقتی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها وارد تشکل ها می شوند، تازه با فرصت ها و پیشنهاداتی برای فعالیت در حوزه های مشابه روبرو می شوند که برای مثال درآمدزاتر یا کم هزینه تر است. دولت که این اطلاعات را ندارد. وی بر اهمیت سنجش نیاز بازار تاکید و به طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص راه اندازی سامانه نیاز اشاره کرد و گفت: قرار بود این سامانه بستری باشد تا تمام کارفرماهای دولتی نیازهای خودشان را مطرح کنند و شرکت های داخلی با بررسی آن اقدام به سرمایه گذاری کنند و در طی زمان نیازهای کشور رفع شود. عضو هیات مدیره مجمع تشکل های دانش بنیان ایران گفت: خوشبختانه صندوق نوآوری و شکوفایی نشست ها و نمایشگاه هایی برگزار می کند که شرکت ها توانمندی های خودشان را نشان می دهند تا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |