مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:272019-11-10فرهنگي

هنری که در سبد خانوار مردم هیچ جایگاهی ندارد


برنده جایزه بزرگ مسابقات کاریکاتور در ایتالیا و ترکیه گفت: کاریکاتور در سبد خانوار مردم هیچ جایگاهی ندارد.

- ایسنا/خراسان شمالی برنده جایزه بزرگ مسابقات کاریکاتور در ایتالیا و ترکیه گفت: کاریکاتور در سبد خانوار مردم هیچ جایگاهی ندارد.

عباس ناصری از هنرمندان کاریکاتور در خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه رشته هایی همچون کاریکاتور رشته های انفرادی هستند، افزود: اگر قرار است هنرمندی در این رشته هنری موفق شود همه کار در دست خودش است و خود او می تواند زمینه موفقیت را برای خود فراهم کند.

وی ادامه داد: دلیل اینکه تاکنون هنر در سبد خانوار افراد قرار گرفته، این بوده که افراد نیاز به آن را احساس نکرده اند این درحالی است که هنر یکی از نیازهای اساسی و ضروری هر جامعه ای است.

ناصری با بیان اینکه یکی از مکان های عرضه هنر کاریکاتور نگارخانه ها است، اظهارکرد: اما به هیچ عنوان با نگارخانه ها موافق نیستم چراکه موفق نشده ایم مردم عادی را به سوی نگارخانه ها جذب کنیم.

وی تصریح کرد: در شهر بجنورد زمانیکه نمایشگاهی در نگارخانه برگزار می شود حدود 200 نفر بازدید می کنند که از این تعداد حدود 50 نفر از بازدیدکنندگان همیشگی از نمایشگاه ها هستند و مابقی افراد نیز تقریبا از فامیل و یا وابستگان همیشگی فرد برگزار کننده نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنری که در سبد خانوار مردم هیچ جایگاهی ندارد

هنری که در سبد خانوار مردم هیچ جایگاهی ندارد