مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:292019-11-10اقتصادي

بی توجهی به اصل 44/ صادرات کیوی با پیله وری


رییس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه به بند قانونی اصل 44 توجه نشده است گفت: متاسفانه به این قانون عمل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله مهاجر پیش ازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون کشاورزی با اظهار اینکه اتاب بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی است تصریح کرد: دولت باید به بخش خصوصی اعتماد کند.

وی با اظهار اینکه باید ببینیم آیا ابزار لازم در اختیار بازرگانی قرار دارد گفت: آنچه که در قانون است به آن عمل نمی شود درحالی که باید به بند قانونی اصل 44 توجه شود و از زمان مصوبه قانونی تاکنون به آن توجه نشده است.

وی ادامه داد: وقتی به اتاق بازرگانی مسئولیت می دهیم باید ابزارهای لازم را در اختیارش قرار دهیم و دولت باید به بخش خصوصی اختیار کامل دهد و اکنون این شرایط و ابزارها را نداریم.

مهاجر با اشاره به نامگذاری سالانه توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: آنچه که مسلم است اینکه بخش خصوصی اثبات می کند که باید کارها به این بخش واگذار شود.

رییس اتاق بازرگانی مازندران به حوزه صادرات اشاره کرد و گفت: امروز می گویند صادرات آزاد است ولی فردا بخشنامه می کنند و می گویند محدودیت وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بهترین شرکت ها توسط دولت برای صادرات کالا مجوز گرفتند ولی لب مرز به آنها می گویند که صادرات کالایشان ممنوع است آن وقت توقع داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به اصل 44/ صادرات کیوی با پیله وری

بی توجهی به اصل 44/ صادرات کیوی با پیله وری