مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-10سياسي

سامانه ثبت اموال مسئولان از فردا در مجلس راه اندازی می شود


سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: از فردا سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان در مجلس شورای اسلامی راه اندازی خواهد شد و نمایندگان ظرف یک هفته آینده می توانند اموال و دارایی خود را در این سامانه ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله عباسی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده بین قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی از فردا رسما سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان در مجلس آغاز خواهد شد.

کارشناسان قوه قضاییه نیز در مجلس مستقر می شوند و امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده و ان شاءالله خبرنگاران نیز حضور یافته و از نزدیک شاهد خواهند بود تا ما نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل کنیم.

عباسی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان از فردا به مدت یک هفته فرصت دارند تا اموال و دارایی های خود را در سامانه ثبت کنند همانطور که هیئت رییسه مجلس و نمایندگان مجلس از پیش اعلام کرده بودند ما خواهان ثبت اموال خود در اولین فرصت بودیم و خوشبختانه از فردا این امکان فراهم شده و نمایندگان دارایی ها و اموال خود را ثبت می کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس در ادامه با اشاره به رای مثبت مجلس به استعفای کاظم جلالی بیان کرد: با توجه به این که نمایندگان مجلس امروز با استعفای کاظم جلالی موافقت کردند از این لحظه به بعد افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت اموال مسئولان از فردا در مجلس راه اندازی می شود

سامانه ثبت اموال مسئولان از فردا در مجلس راه اندازی می شود