مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:062019-11-10فرهنگي

پنجمین جشنواره خاتم فراخوان داد


پنجمین دوره جشنواره ادبی خاتم فراخوان برگزاری خود را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنجمین دوره جشنواره ادبی خاتم با موضوع داستان نویسی با الهام از ویژگی های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم(ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر فراخوان داد.

بر اساس این فراخوان حجم آثار ارسالی برای این جشنواره باید حداکثر 5000 کلمه باشد و تألیف و ارسال آثار برای همه گروه های سنی، پیروان همه ادیان و مذاهب و به زبانهای مختلف آزاد است.

آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت های doc.

docx.

وpdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود به بخش مسابقه راه می یابند و آثاری که قبلاً منتشر شده و یا در سایر مسابقات ارائه شده باشند داوری نخواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا سی ام مهر ماه تعیین شده است و مراسم اختتامهی نیز اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد سه اثر برتر در هر یک از دو حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال به ترتیب ذیل اهداء می گردد: نفر اول 120 میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار نفر دوم 85 میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار نفر سوم50 میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار نفر چهارم تا ششم 5 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر جایزه ویژه هیئت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره خاتم فراخوان داد

پنجمین جشنواره خاتم فراخوان داد