مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:262019-11-10سياسي

در چندهمسری به دنبال پریان دریایی زیبارو می گردند


سوال اساسی این است که آیا آقایان طالب چندهمسری، در گزینش همسر دوم می خواهند در جهت رفع مشکلات جدی زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار عمل کنند یا همچنان به دنبال پریان دریایی زیبارو می گردند؟ - ایسنا/خوزستان یک فعال زنان گفت: سوال اساسی این است که آیا آقایان طالب چندهمسری، در گزینش همسر دوم می خواهند در جهت رفع مشکلات جدی زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار عمل کنند یا همچنان به دنبال پریان دریایی زیبارو می گردند؟ الهه موالی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آمار مرکز آمار جمعیت ایران در سال 95، جمعیت مردان 40 میلیون و 498 هزار نفر و تعداد زنان 39 میلیون و 428 هزار زن بوده است بنابراین جمعیت مردان یک میلیون و 700 هزار نفر بیشتر از زنان است.

وی افزود: همچنین جمعیت بالای 10 سال مردان مجرد، 11 میلیون و 557 هزار نفر و 8 میلیون و 596 هزار زن مجرد بالای 10 سال که هنوز ازدواج نکرده اند در سطح کشور وجود دارد که با تفریق این دو رقم در می یابیم در مجموع آمار جمعیت مردان مجرد ایرانی 3 میلیون نفر بیش از جمعیت زنان مجرد ایرانی است.

این فعال حوزه زنان در پاسخ به طرح موضوعی که می گوید تعداد زنان مجرد بیشتر از مردان است، گفت: با احتساب جمعیت زنان یا مردانی که پیش از این ازدواج کرده و طلاق گرفته اند یا همسرشان فوت کرده است، تعداد مردان فاقد همسر به 12 میلیون و 303


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چندهمسری به دنبال پریان دریایی زیبارو می گردند

در چندهمسری به دنبال پریان دریایی زیبارو می گردند