مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:502019-11-10سياسي

نبود اتوبوس و مترو در پایتخت موضوع حادی است


فقدان مترو و اتوبوس در پایتخت موضوع حادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی، در پایان یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز با اولین روز هفته وحدت آغاز شد و اعضا ضمن تبریک این هفته، نسبت به زلزله آذربایجان شرقی ابراز همدردی کردند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز ابتدا بررسی تعدادی ملک و تکلیف باغ و غیر باغ بودن آنها مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن مساله نامگذاری خیابان ها و کوچه ها و سپس لایحه حمایت از آب و فاضلاب تهران مطرح شد تا با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نگران وضعیت تصفیه خانه ها هستند، اظهار داشت: وضعیت تصفیه خانه ها در جنوب تهران مثبت است اما باید در بحث احداث تصفیه خانه های پراکنده اقدامات عاجلی انجام شود چرا که مساله فرونشست زمین در تهران جدی است.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره مبارزه با فساد در شهرداری و اقدامی که توسط شهرداری مشهد انجام شد، اظهار داشت: هنوز چیزی ندیدم به شورا، آمده و قابل بحث باشد.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت خرابی دو رام قطار در خطوط مترو در ابتدای این هفته گفت: خرابی قطار اتفاقی است که حادث می شود و ما باید بر این موضوع تأکید کنیم که فقدان مترو و اتوبوس در پایتخت موضوع حادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اتوبوس و مترو در پایتخت موضوع حادی است

نبود اتوبوس و مترو در پایتخت موضوع حادی است