مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 10:042019-11-10اقتصادي

صادرات خرمای بوشهر 34 درصد افزایش یافت/ میزبانی از میز ملی خرما


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگزاری دومین جشنواره، نمایشگاه خرما از 21 تا 24 آبان ماه در استان بوشهر خبر داد و گفت: صادرات خرمای بوشهر 34 درصد افزایش یافت.

- سید حسین حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به واگذاری میز ملی خرما به استان بوشهر، هم زمان با برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه خرما، میز ملی خرما نیز با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و رییس سازمان توسعه و تجارت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نشست میز ملی خرما مسائل و مشکلات صادرات خرما، مشکلات این حوزه و راه کارهای قابل پیگیری مطرح خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: با توجه به برگزاری موفقیت آمیز اولین جشنواره خرما در سال گذشته، امسال دومین جشنواره خرما در استان بوشهر از تاریخ 21 الی 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی استان بوشهر برگزار می شود.

استقبال سه برابری از نمایشگاه خرما رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از استقبال بیش از سه برابری تولیدکنندگان و غرفه داران از دومین نمایشگاه خرما استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: سال گذشته این نمایشگاه در فضایی به مساحت هزار و 200 مترمربع برگزار شد اما امسال در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع با حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان فعال در این حوزه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات خرمای بوشهر 34 درصد افزایش یافت/ میزبانی از میز ملی خرما

صادرات خرمای بوشهر 34 درصد افزایش یافت/ میزبانی از میز ملی خرما