مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 10:592019-11-10اجتماعي

برگزاری دهکده دیابت در پارک لاله


مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری دهکده دیابت در پارک لاله خبر داد و گفت: همچنین اتوبوس دیابت در محله هرندی مستقر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، زینب نصیری درباره برنامه دیابت در پایتخت اظهارداشت: از سال گذشته پروژه سه ساله تهران، پایتخت تغییر دیابت را با مشارکت شرکای اجتماعی دولتی، غیردولتی و بخش خصوصی آغاز کرده ایم که مجموعه برنامه های این هفته حاصل جلب مشارکت و هم افزایی شهرداری تهران با سایر ذینفعان و دغدغه مندان این حوزه است.

وی با اشاره به اجرای طرح 100مطب دیابتی گفت: در قالب این طرح تیم پزشکی حوزه دیابت با مشارکت بنیاد امور بیماری های خاص تشکیل شده و از ظرفیت اعضای کانون پزشکان برای ارائه خدمات دیابتی به شهروندان مبتلا به دیابت های نوع یک و دو در سرای محلات، واحدهای تابعه شهرداری تهران، بوستان های لاله و آب و آتش بهره گرفته می شود.

نصیری افزود: در برنامه میز خدمت دیابت نیز خدمات غربالگری، تست قند و فشار خون، مشاوره، توزیع بروشور در واحدهای تابعه شهرداری تهران از جمله مترو، میادین میوه و تره بار، پایانه های اتوبوس و تاکسیرانی با بهره مندی از ظرفیت سازمان های دولتی و غیردولتی، خانه های بهداشت ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهکده دیابت در پارک لاله

برگزاری دهکده دیابت در پارک لاله