مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 11:172019-11-10اقتصادي

عزم جدی برای افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر تا پایان آذرماه


مدیرکل فرودگاه های مازندران از اجرای عملیات تعریض تاکسی وی و محل دوربرگردان هواپیما و سیویل ورک فرودگاه رامسر در راستای بهره برداری از باند جدید فرودگاه تا اواخر آذر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان مازندران ، سعدالله وطن خواه اظهار کرد: در راستای تاکید مدیرعامل شرکت بر بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر تا پایان آذر ماه، مقرر شده است امور تعریض تاکسی وی و سیویل ورک تا زمان بهره برداری باند انجام شود.

وی افزود: پیمانکار طرح عملیات سیویل ورک، تعریض تاکسی وی و دوربرگردان هواپیما با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال 20 روز پیش عملیات سیویل ورک را آغاز کرده و 25 کیلومتر کابل نیز برای سیستم روشنایی باند تهیه شده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه طول باند جدید فرودگاه رامسر 2700 متر است، افزود: به دلیل وجود موانع پروازی از جمله تعدادی تیر برق و دو VTS (آنتن موبایل) عملیات بهره برداری از 2400 متر اجراشده و نمی توانیم از تمام ظرفیت باند استفاده کنیم که امیدواریم با همکاری فرمانداری و شهرداری رامسر این موانع برطرف شوند.

انتهای پیام/86041/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی برای افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر تا پایان آذرماه

عزم جدی برای افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر تا پایان آذرماه