مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 11:242019-11-10پزشكي

افزایش ضریب ناهنجاری ‎های فیزیکی در کودکان/ضرورت مطالعات وسیع در مدارس اصفهان


دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: با توجه به افزایش استفاده از وسایل تکنولوژی، کودکان و نوجوانان نسبت به گذشته بیشتر در معرض ناهنجاری های فیزیکی قرار گرفته اند.

- مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آگاهی و حساسیت خانواده ها از آسیب ها و ناهنجاری های فیزیکی در کودکان و نوجوانان نسبت به دهه های گذشته اظهار داشت: مراجعه والدین به مراکز حرکات اصلاحی و توانبخشی برای درمان کودکان و نوجوانان نشان از افزایش سطح آگاهی در جامعه است.

وی افزود: شبکه های اجتماعی و رسانه ها در افزایش آگاهی نسبت به ناهنجاری های فیزیکی در کودکان و نوجوانان موثر بوده اند و چه بسا بسیاری از همین آسیبها در دوران کودکی ایجاد می شود و اگر اصلاح نشود در بزرگسالی ماندگار خواهد شد و تا آخر عمر فرد درگیر عوارض ناشی از آن خواهد بود.

عدم تحقیق جامع بر روی ناهنجاری های فیزیکی کودکان اصفهانی دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه تحقیق جامعی بر روی ناهنجاریهای فیزیکی در بین کودکان و نوجوانان اصفهانی انجام نشده است، ادامه داد: برای به دست آوردن اطلاعات کمی از وضعیت دفرمیته و ناهنجاری های فیزیکی در کودکان و نوجوانان باید مطالعات وسیع در مدارس استان اصفهان توسط متخصصان انجام شود و ارزیابی ها، آماری را در اختیار مسئولان مربوطه قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب ناهنجاری ‎های فیزیکی در کودکان/ضرورت مطالعات وسیع در مدارس اصفهان

افزایش ضریب ناهنجاری ‎های فیزیکی در کودکان/ضرورت مطالعات وسیع در مدارس اصفهان