مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 11:242019-11-10ورزشي

افت ستاره های خارجی آبی ها بعد از جدایی/ خطری که در کمین استقلال است


دو بازیکن خارجی فصل نوزدهم استقلال که در هفته های اخیر نمایش خوبی داشته اند، در انتظار سرنوشت مشابهی با چند بازیکن قبلی این تیم قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیاندا پاتوسی آخرین ستاره خارجی تیم استقلال بود که بعد از جدایی از این تیم با افت فاحش مواجه شده و هیچ نشانی از ستاره ای که با پیراهن آبی به میدان می رفت در او دیده نمی شود.

پاتوسی که در نیم فصل دوم فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی از تیم کیپ تاون افریقای جنوبی به استقلال پیوست، در یک نیم فصل حضورش در این تیم آنقدر خوش درخشید که تبدیل به بهترین و امتیاز آورترین بازیکن این تیم شود.

پاتوسی با گلزنی و گلسازی های متعددش در لیگ برتر و آسیا تبدیل به ستاره ای در فوتبال ایران و آسیا شد و همین کار را برای استقلالی ها بابت تمدید با او سخت کرد.

آیاندا پاتوسی که در نیم فصل حضور برای آبی پوشان با 4 گل و 4 پاس گل تاثیرگذارترین بازیکن این تیم بود، از ابتدای حضورش در تیم بن یاس و در حالی که 7 هفته از رقابتهای لیگ امارات می گذرد تنها یکبار موفق به گلزنی شده که این آمار مناسبی برای او نیست.

عملکرد پاتوسی بعد از استقلال با عملکرد او در این تیم تفاوت زیادی دارد تا جایی که گفته می شود مسئولان و هواداران تیم بن یاس هم رضایت چندانی از عملکرد وی ندارند، چون آنها عملکرد پاتوسی در استقلال ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت ستاره های خارجی آبی ها بعد از جدایی/ خطری که در کمین استقلال است

افت ستاره های خارجی آبی ها بعد از جدایی/ خطری که در کمین استقلال است