مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:162019-11-10بين الملل

مفاد نشست 4 جانبه کاخ صلح بغداد درباره ناآرامی های عراق


نشستی در کاخ صلح بغداد امروز یکشنبه با حضور برهم صالح رییس جمهور، عادل عبدالمهدی نخست وزیر و محمد الحلبوسی رییس پارلمان و فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی عراق تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النهرین، نشستی در کاخ صلح بغداد امروز یکشنبه با حضور برهم صالح رییس جمهور، عادل عبدالمهدی نخست وزیر و محمد الحلبوسی رییس پارلمان و فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی عراق تشکیل شد.

در این نشست تحولات سیاسی و امنیتی عراق با توجه به تظاهرات بغداد و دیگر استانها بررسی شد و بر مخالفت با راهکار امنیتی در برخورد با تظاهرات مسالمت آمیز تاکید شد.

همچنین در این نشست بر ضرورت مسالمت آمیز بودن تظاهرات و ممانعت از منحرف شدن روند تظاهرات از ماهیت مسالمت آمیز آن تاکید شد و اینکه امنیت عمومی باید حفظ شود و اموال دولتی و خصوصی مصون بماند.

در این نشست تاکید شد که قوه قضاییه و مجریه اقدام قانونی در بررسی پرونده های تحقیق ویژه فساد و پیگیری پرونده متهمان در آن برای تحقق عدالت را گشوده است و این روند ادامه خواهد یافت و احدی در هر سمتی که باشد از چنگال عدالت رها نخواهد شد.

همچنین در این نشست درباره وضع قانون جدید انتخابات و اینکه این قانون ضامن تحقق عدالت در رقابت انتخاباتی باشد و سبب شود که نامزدهای باکفایت طبق نظر رای دهندگان انتخاب شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاد نشست 4 جانبه کاخ صلح بغداد درباره ناآرامی های عراق

مفاد نشست 4 جانبه کاخ صلح بغداد درباره ناآرامی های عراق