مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:292019-11-10سياسي

حمایت استانداری مرکزی از ایده های خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استانداری مرکزی از ایده های خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان استان در راستای اداره بهتر امور حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اکرمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشورتی شورای دانش آموزی استان مرکزی تحت عنوان مشارکت دختران، موانع و راهکارهای افزایش آن در اراک، اظهار داشت: دانش آموزان پیش از این که دانش آموز باشند انسان هستند، انسان موجودی اجتماعی است که از شرایط مختلف جامعه اثر می پذیرد و اثر گذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: انسان نمی تواند نسبت به سرنوشت خود و همنوعان خود بی تفاوت باشد باید در هر جایگاهی نقش اجتماعی خود را ایفا کند.

وی بیان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، بنابراین آن ها باید خود را باور کنند تا آینده ساز باشند و این مهم مقدمه خود باوری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه می توان آینده را ساخت ، اظهار کرد: انسان نا امید نمی تواند قدمی برای پیشرفت کشور بردارد که بالاترین زیان است و تمام توانایی های خود را فراموش می کند.

وی گفت: دانش آموزان باید در بستر سختی ها رشد کنند و ما باید بپذیریم برای بدست آوردن بهترین ها تلاش کنیم و توانمندی شوراها ی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت استانداری مرکزی از ایده های خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان

حمایت استانداری مرکزی از ایده های خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان