مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:352019-11-10بين الملل

بازتاب بتن ریزی واحد دوم نیروگاه بوشهر در رسانه های خارجی


عملیات بتن ریزی راکتور واحد 2 نیروگاه اتمی بوشهر روز یک شنبه طی مراسمی با حضور رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان و معاون سازمان انرژی اتمی روسیه و مدیرعامل شرکت اتم استروی اکسپورت آغاز شد.

- این خبر در رسانه های بین المللی بازتاب داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس با اعلام این خبر نوشت: ایران در حالی ساخت واحد دوم نیروگاه هسته ای خود را در جنوب این کشور آغاز کرده است که مشکلات بر سر راه ادامه اجرای توافق هسته ای 2015 افزایش یافته است.

این خبرگزاری در ادامه با ارائه جزییات فنی درباره نیروگاه بوشهر یادآور شد که راکتور دوم این نیروگاه نیز همچون واحد اولی آن به کمک روسیه ساخته می شود.

همچنین خبرگزاری ترند گزارش داد: ایران روند بتن ریزی دومین راکتور نیروگاه بوشهر واقع در جنوب این کشور را امروز (یک شنبه) آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازترند، ایران قرارداد ساخت واحد دوم و سوم نیروگاه بوشهر را در سال 2014 با شرکت روسی اتم استروی اکسپورت امضا کرد که شامل طراحی و ساخت دو واحد هسته ای با ظرفیت تولید یک هزار و 57 مگاوات برق است.

روند ساخت واحد دوم این نیروگاه از دسامبر 2016 آغاز شد.

روزنامه نیویورک تایمز نیز در گزارشی از شروع ساخت واحد دوم نیروگاه بوشهر خبر داد و نوشت که بتن ریزی راکتور دوم این نیروگاه که در فاصله 700 کیلومتری از پایتخت ایران قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب بتن ریزی واحد دوم نیروگاه بوشهر در رسانه های خارجی

بازتاب بتن ریزی واحد دوم نیروگاه بوشهر در رسانه های خارجی