مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 12:462019-11-10سياسي

انتصابات جدید در شبکه قرآن و معارف سیما


طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، مدیر طرح و برنامه، گروه اطلاع رسانی و مشاور اجرایی و مسئول دفتر این شبکه منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور احکامی حجت الاسلام عبدالله رضایی را به سمت مدیر طرح و برنامه، ابوالفضل طهماسبی را به سمت مدیر گروه اطلاع رسانی و جواد عزتی پور را به سمت مشاور اجرایی و مسئول دفتر این شبکه منصوب کرد.

جواد شیخ اکبری در حکم مدیر جدید طرح و برنامه بر برگزاری منظم جلسات شورای طرح و برنامه، جلسات اندیشه ورزی شبکه و گروه ها، ارتقاء سطح برنامه سازی از طریق فراخوان طرح، تعامل و همفکری مستمر با حوزه های علمیه خصوصاً حوزه علمیه قم و مراکز آموزشی و پژوهشی مرتبط جهت افزایش غنای محتوایی برنامه ها، نظارت جدی و کارآمد بر کلیه مراحل تولید برنامه ها، تطبیق طرح ها با اهداف و راهبردی های کلان رسانه و همچنین راهبردهای 19 گانه ابلاغی به گروه ها، شرکت مستمر در کمیته برآورد و ارزیابی و ارائه گزارش دقیق و کارشناسانه جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه ها تاکید کرده است.

در حکم مدیر جدید گروه اطلاع رسانی نیز بر پوشش فعالیت ها و رویدادهای قرآنی و معارفی نهادها و سازمان ها، معرفی شخصیت های قرآنی و معارفی معاصر و تاریخی، معرفی کتب، پژوهش ها، پایان نامه ها، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در شبکه قرآن و معارف سیما

انتصابات جدید در شبکه قرآن و معارف سیما