مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 13:492019-11-10حوادث

کشف 60 رأس گوسفند و 1900 قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 60 رأس گوسفند و یک هزار و 900 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور همدان - غار علیصدر به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون 60 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و 500 میلیون برآورد کرده اند از کشف یک هزار و 900 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در ماموریت دیگری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون مشکوک و آن ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ها یک هزار و 900 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و به دامپزشکی شهرستان تحویل و 2 متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش این محموله را 600 میلیون برآورد کرده اند، گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 رأس گوسفند و 1900 قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار

کشف 60 رأس گوسفند و 1900 قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار