مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 14:102019-11-10سياسي

جشن آغاز هفته وحدت


همزمان با آغاز هفته وحدت , ویژه برنامه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در ویژه برنامه شهر عنبران برگزار شد.

- همزمان با آغاز هفته وحدت , ویژه برنامه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در ویژه برنامه شهر عنبران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از اردبیل آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل با بیان اینکه شاهکار بزرگ انقلاب اسلامی اتحاد مردم کشورما است افزود: هرگونه اختلافی خانمان سوز است و اگر در طول تاریخ اختلاف ها وجود نداشت وضعیت بشر بهتر از این بود.

وی افزود: استکبار بر ایجاد اختلاف تمرکز کرده ،بویژه اختلاف مذهبی که در صورت بروز نمی توان کامل از بین برد.

نماینده ولی فقیه در استان در بازدید از فاز اول شهرک خصوصی آرتا سبز نمین با دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در فعالیت های سرمابه گذاری استان گفت: این شهرک صنعتی در حال احداث که 3کیلومتر با شهر عنبران فاصله دارد ظرفیت اشتغالزایی خوبی خواهد داشت و با راه اندازی و آغاز فعالیت می تواند مشکل اشتغال منطقه عنبران را تا حد زیادی رفع کند.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران نیز گفت: افتخار می کنیم قدمی برای وحدت مسلمین برداریم و بتوانیم وحدت وانسجامرا بین انسانها خصوصا مسلمنان اهل تشیع وتسنن ایجاد کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن آغاز هفته وحدت

جشن آغاز هفته وحدت