مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 14:202019-11-10سياسي

اجاره ساعتی خانه مسافرهای دارای مجوز در همدان مصداق ندارد


معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: اجاره ساعتی خانه مسافرها توسط شهروندان همدانی به هیچ وجه در مورد خانه مسافرهای دارای مجوز صدق نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی همدان، علی خاکسار از ساماندهی خانه مسافرهای غیرمجاز و کارتن به دست ها در استان همدان خبر داد و گفت: موضوع ساماندهی خانه مسافرها یک ماه پیش در شورای گفتگوی دولت به بخش خصوصی استان مطرح و مقرر شد معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آن را پیگیری کند.

علی خاکسار با اشاره به اینکه ضوابط ساماندهی خانه مسافرها از سال 94 به بعد تنظیم شده است، بیان کرد: لیست خانه مسافرهای غیرمجاز همدان به معاونت سیاسی، امنیتی استانداری تحویل شده و به زودی در شورای تأمین مطرح می شود.

وی از ارائه طرح پیشنهادی اتحادیه مشاورین املاک همدان به اداره کل میراث فرهنگی مبنی بر ساماندهی خانه مسافرها اظهار بی اطلاعی کرد و یادآور شد: این معاونت طرحی با این مضمون دریافت نکرده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان درباره اجاره ساعتی خانه مسافرها توسط شهروندان همدانی اظهار کرد: اجاره ساعتی خانه مسافرها توسط شهروندان همدانی به هیچ وجه در مورد خانه مسافرهای دارای مجوز صدق نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره ساعتی خانه مسافرهای دارای مجوز در همدان مصداق ندارد

اجاره ساعتی خانه مسافرهای دارای مجوز در همدان مصداق ندارد