مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 14:362019-11-10سياسي

هشدار نماینده تهران برای احتمال تشدید خطر ناامنی غذایی در کشور


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در شرایط رکود و تورم، حمایت دولت از تولیدکنندگان مواد غذایی و مردم کاهش یافته، گفت: براساس مطالعات صورت گرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدرضا بادامچی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 19 آبان) در نطق میان دستور ضمن تسلیت حادثه زلزله آذربایجان شرقی، عنوان کرد: موضوع حکمرانی خوب نه فقط یک آرمان که بایستی راهکار ما برای امروز باشد.

پشتوانه این مهم ظرفیت های قانون اساسی و تجربه چهار دهه کار اجرایی در کشور است و ما بایستی بتوانیم کشور را بهتر از وضعیت کنونی اداره کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: از آغاز سال گذشته و با شتاب گرفتن روند فزاینده نرخ تورم به میزان 40 درصد و برای اقلام خوراکی و دارویی به میزان 60 درصد همواره در ردیف نخست افزایش قیمت ها قرار داشته ایم و با وجود تصمیم و عزم دولت برای کنترل قیمت ها و در نظر گرفتن ممنوعیت های صادراتی همچنان این روند متوقف نشده و کار  برای مردم مشکل شده است.

وی ادامه داد: تورم و رشد اقتصادی منفی تأثیر مخربی در واحدهای تولیدی و خدمات آموزشی از خود به جای گذاشته و بسیاری از کسب و کارها را به سوی تعدیل نیرو و تعطیلی پیش برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده تهران برای احتمال تشدید خطر ناامنی غذایی در کشور

هشدار نماینده تهران برای احتمال تشدید خطر ناامنی غذایی در کشور