مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 14:552019-11-10ورزشي

بازی سپیدرود و گل ریحان چرا جنجالی شد؟/ دوربین کرمانی ها را دزدیدند


دیدار هفته دوازدهم سپیدرود رشت مقابل گل ریحان البرز درحالی برگزار شد که ورود تماشاگران به داخل زمین باعث توقف 40 دقیقه ای این بازی شد.

- فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در گفت وگو با ایسنا، درباره حواشی دیدار سپیدرود رشت و گل ریحان البرز گفت: این دیدار تا دقیقه 65 طبق روال عادی در جریان بود که در دقیقه 65 یکی از تماشاگران منتسب به تیم سپیدرود رشت داخل زمین شد و به سمت سید مهدی اسلامی دروازبان این تیم حمله ور شد.

او افزود: به دنبال این حرکت، دیگر تماشاگران این تیم از گوشه دیگر ورزشگاه از جایگاه خود خارج شدند و یکی از درب های داخل زمین را باز کردند و به سمت نیمکت سپیدرود حمله کردند و از بازیکنان و مربیان این تیم خواستار پایان بازی شدند.

بعد از پیگیری متوجه شدیم این تماشاگران در اعتراض به شکست هفته گذشته این تیم مقابل ملوان وارد زمین شده بودند و این حرکات را انجام دادند.

بعد از 40 دقیقه بازی در شرایطی آغاز شد که فرمانده نیروی انتظامی به داور و ناظر بازی تضمین داد که با افزایش نیروی های خود از سطح شهر، امنیت زمین را کاملا تحت کنترل گرفته و خطر دیگری متوجه بازیکنان و کادر فنی دو تیم نباشد.

ناظر بازی هم دستور به ادامه بازی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی سپیدرود و گل ریحان چرا جنجالی شد؟/ دوربین کرمانی ها را دزدیدند

بازی سپیدرود و گل ریحان چرا جنجالی شد؟/ دوربین کرمانی ها را دزدیدند