مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 15:172019-11-10سياسي

ساخت واحد2 نیروگاه اتمی بوشهر پاسخ محکمی به اروپا و آمریکا است


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر پاسخ محکمی برای آمریکا و اروپا است که به تعهد خود وفادار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در آیین در آغاز بتن ریزی راکتور دوم نیروگاه اتمی بوشهر، با بیان اینکه ساخت واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر حرکتی انقلابی است، اظهار داشت: ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر پاسخ محکمی برای آمریکا و اروپا است که به تعهد خود وفادار نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: کشورهای اروپایی به دلیل عدم استقلال به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و ایران همه تعهدات خود را انجام داد ولی طرف مقابل بدعهدی کرد.

وی  با اشاره به اینکه انرژی صلح آمیز هسته ای نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه خواهد داشت، ادامه داد: انرژی هسته ای و دست یابی به دانش و فناوری آن باعث اقتدار و پیشرفت کشور می شود.

صفایی بوشهری بیان داشت:در حوزه هسته های شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در کشور هستیم و یکی از بخش های مهمی در حوزه پیشرفت های هسته ای ایجاد رآکتورها و تولید برق است.

امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر سال ها است که در زمینه تولید برق هسته ای دارای وضعیت مطلوبی است و با ساخت رآکتورهای جید هسته ای میزان تولید برق هسته ای در بوشهر سه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت واحد2 نیروگاه اتمی بوشهر پاسخ محکمی به اروپا و آمریکا است

ساخت واحد2 نیروگاه اتمی بوشهر پاسخ محکمی به اروپا و آمریکا است