مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 15:272019-11-10ورزشي

رفع مشکل پخش فوتبال در نهاوند نیازمند همکاری شرکت زیرساخت است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: در صورت همکاری شرکت زیرساخت برای انتقال سیگنال از طریق فیبر نوری مشکل عدم پخش مستقیم فوتبال خارجی برای شهرهای جنوبی استان برطرف می شود.

- مهدی دهقان نیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: متاسفانه اخیرا به علت وجود تحریم های ظالمانه، پخش مستقیم فوتبال لیگ های خارجی در شهرهای جنوبی استان که محصور در کوه و ارتفاعات هستند با مشکل مواجه شده است.

وی با اشاره به دلایل فنی مشکل یاد شده افزود: اصولا پخش برنامه ها از طریق گیرنده های تلویزیونی به دو شکل امکان پذیر است یکی اینکه سیگنال رسانی به شکل زمینی صورت می گیرد و راه دیگر نیز به صورت ماهواره ای است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان ارسال سیگنال زمینی برای مناطق و شهرهایی که در اطراف آن موانعی مانند کوه و یا ارتفاعات طبیعی وجود ندارد را امکانپذیر دانست و گفت: با توجه به اینکه امکان ارسال سیگنال به صورت زمینی در مناطقی مهیاست که جلوی آن کوه نباشد در بخش هایی از شهرهای ملایر، بهار، اسدآباد و شهرهای شمالی استان که هموار بوده و موانع طبیعی بلند وجود ندارد ما مشکل سیگنال و در نتیجه عدم پخش مستقیم فوتبال نداریم.

وی اضافه کرد: در شهرستان هایی مانند نهاوند، تویسرکان و سایر مناطقی که در پشت کوه قرار دارند لازم است سیگنال توسط ماهواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل پخش فوتبال در نهاوند نیازمند همکاری شرکت زیرساخت است

رفع مشکل پخش فوتبال در نهاوند نیازمند همکاری شرکت زیرساخت است