مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 16:112019-11-10سياسي

ماهیت آمریکا همان «شیطان بزرگ» است/ اساس مشکل آمریکا با نظام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی باقری عصر امروز در جلسه ای با عنوان چرا جنگ نمی شود؟ چرا مذاکره نمی کنیم؟ در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در رابطه با مذاکره با آمریکا و چالش های آن گفت: شاید فکر کنید مذاکره کردن عادی است و بگویید آدم با دوستش که مذاکره نمی کند، اما نکته مهمی که از آن غفلت می شود این است که در مذاکرات ماهیت مدنظر است و ماهیت آمریکا همان شیطان بزرگ است که امام خمینی(ره) فرمودند.

  عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای با اشاره به تصویرسازی های صورت گرفته از آمریکا ادامه داد: یک نوع تصویرسازی از آمریکا صورت می گیرد و یک واقعیت وجود دارد، اما واقعیت این است که آمریکا قدرت دارد، اما ایستادگی در مقابل قدرت آن ممکن است مانند ایستادگی انسان در مقابل شیطان به قیمت جان تمام شود.

وی ادامه داد: یک تصویر دیگر شیطان توانمندی در اغواگری و حیله گری است، اگر ما به آمریکا نگاه کنیم همین تصویر را می بینیم، تجربه چهل ساله می گوید می توان مقابل آن ایستاد اما در مذاکره در مبانی مان مشکل ایجاد می کند.

باقری اظهار کرد: آمریکا چنین تصویرسازی از خود می کند و عده ای هم در داخل آن را امتداد می دهند که آمریکا قدرت بلامنازع دنیاست، در عرصه نظامی و علمی و سیاسی و فرهنگی و نمی شود در مقابل آن ایستاد، این وجهه ای است که آمریکا از خود نشان می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت آمریکا همان «شیطان بزرگ» است/ اساس مشکل آمریکا با نظام است

ماهیت آمریکا همان «شیطان بزرگ» است/ اساس مشکل آمریکا با نظام است