مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 16:252019-11-10اقتصادي

رشد3.5برابری صدورمجوز تاسیسات گردشگری در آران وبیدگل


فرماندار آران وبیدگل از رشد 3.

5 برابری صدور مجوز ساخت تاسیسات گردشگری در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ اسماعیل بایبوردی با بیان اینکه سال گذشته پنج موافقت اصولی برای اقامتگاه های سنتی و گردشگری صادر شده بود افزود: امسال تاکنون 17 مجوز ساخت تاسیسات گردشگری شامل اقامتگاه و سفره خانه سنتی، اردوگاه، مجتمع، سنتی و مجتمع خدمات بین راهی در این شهرستان صادر شده است .

وی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته افزون بر110 پرونده در این زمینه تشکیل شده گفت: این طرح ها در شهرهای آران وبیدگل، ابوزیدآباد، نوش آباد، کویر مرنجاب و کویر سیازگه در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود .

فرماندارآران وبیدگل پیش بینی میزان سرمایه گذاری در این طرح ها را افزون بر400 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 280 نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

بایبوردی با اشاره به تعریف و تصویب محور گردشگری کوهستان، کویر و دریاچه نمک در راستای توسعه پایدار این شهرستان گفت: افزون بر300 هزار نفر گردشگر از جاذبه های طبیعی و تاریخی آران وبیدگل دیدن کردند که نشان می دهد آمار ورود گردشگران داخلی و خارجی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد3.5برابری صدورمجوز تاسیسات گردشگری در آران وبیدگل

رشد3.5برابری صدورمجوز تاسیسات گردشگری در آران وبیدگل