مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 17:232019-11-10سياسي

عملیات اجرایی مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین(ع) آغاز شود


معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: حفظ، مقاوم سازی و نگهداری بقعه امامزاده حسین یکی از مهمترین اولویتها بوده و باید در اسرع وقت عملیات اجرایی آن آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، علی فرخ زاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه شورای فنی استان اظهار کرد: بیش از دوسال است که بحث مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین(س) به کرات در جلسات مختلف مطرح و بررسی شده اما هنوز اقدام جدی در خصوص آن انجام نشده که این اصلا قابل پذیرش نیست.

وی عنوان کرد:  با توجه به اهمیت موضوع می بایست در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود و اعتبار آن نیز از محل نذورات اوقاف  تامین شده و در صورت نیازسازمان مدیریت و برنامه نیز همکاری لازم را داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار قزوین در خصوص پلهای معلق شاه دره آوج و باراجین قزوین خاطرنشان کرد: استفاده ناصحیح از این پلها باعث آسیب رسانی به پلها خواهد شد و با توجه به اینکه مسؤولیت مستقیم آنها بر عهده شهرداری ها است، باید تمهیدات لازم برای نگهداری آنها اتخاذ شود.

 وی اضافه کرد: همچنین دستگاههای فرهنگی نیز باید دراین موضوع ورود کرده و نحوه صحیح استفاده از این پل ها را فرهنگ سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین(ع) آغاز شود

عملیات اجرایی مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین(ع) آغاز شود