مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 19:442019-11-10اقتصادي

اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی برای خرید کانکس در مناطق زلزله زده


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی برای خرید کانکس در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرهادی قره سید رومیانی شامگاه امروز یک شنبه در جلسه بررسی مشکلات مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: وزارت رفاه تمام تلاش خود را می کند تا مشکلات مردم مناطق زلزله زده کاهش یابد.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای مردم این منطقه کانکس بود، افزود: برای همین منظور 10 میلیارد ریال برای خرید کانکس اختصاص یافت.

قره سید رومیانی به مشکل برودت هوا در این مناطق اشاره داشت و گفت: تعداد 2 هزار دستگاه هیتر برقی فن دار نیز به مردم این مناطق اختصاص یافت.

در همین راستا خرید هیترهای برقی از امروز آغاز شده و به زودی به منطقه ارسال می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تمام امکانات در خدمت مردم زلزله زده است و متناسب با امکانات ورود می کنیم و دستور شخص مقام عالی وزارت رفاه نیز ورود با تمام امکانات و بسیج خدمات است.

وی به پخت غذای گرم در این منطقه نیز اشاره داشت و افزود: ایجاد موکب پخت غذای گرم نیز در دستور کار است، متناسب با نیاز منطقه و صلاحدید استاندار آذربایجان شرقی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی برای خرید کانکس در مناطق زلزله زده

اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی برای خرید کانکس در مناطق زلزله زده