مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 04:592019-11-11فرهنگي

سواد بصری مردم را باید بالا ببریم


طراح، گرافیست، عکاس و مدیر هنری گفت: باید سواد بصری مردم را بالا ببریم، این امر در ارتقای فرهنگ نیز موثر است و باید به مردم یاد بدهیم که هنرهای تجسمی نیز می تواند در زندگی جایگاه مهمی داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طراح، گرافیست، عکاس و مدیر هنری گفت: باید سواد بصری مردم را بالا ببریم، این امر در ارتقای فرهنگ نیز موثر است و باید به مردم یاد بدهیم که هنرهای تجسمی نیز می تواند در زندگی جایگاه مهمی داشته باشد.

استاد ابراهیم حقیقی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که قصد اکسپوها اگر حضور در میان مردم و خانه ها باشد قصد درستی است، گفت: هنوز هم فقط در گالری های تهران بیشترین خرید و فروش آثار هنری انجام می شود،اکسپوها نیز ممکن است سالی یکبار برگزار شده و بنا بر نوع کارکرد خود، فروش خوبی هم بیشتر به کلسیونرها داشته باشند.

وی با تاکید بر این که هنوز هم در شهرستان ها شاید سینما بیشتر از یک نمایشگاه هنر تجسمی، طرفدار داشته باشد، گفت: در شهرستان ها مردم عادت کمتری به نمایشگاه هنرهای تجسمی دارند و در تبریز نیز بازار بافته های نقاشی فرش فراوانی می بینیم که بسیاری از آن ها در حد ابتذال بوده و حتی ماهیت فاخر فرش ایرانی را هم از میان برده اند، اما به فروش می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد بصری مردم را باید بالا ببریم

سواد بصری مردم را باید بالا ببریم