مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 05:212019-11-11اجتماعي

کمک بیش از 3 میلیارد تومانی به مدارس خسارت دیده از سیل ایلام


استاندار ایلام از کمک بیش از سه میلیارد تومانی به آمورش و پرورش استان برای تعمیر مدارس خسارت دیده از سیل فروردین خبر داد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام از کمک بیش از سه میلیارد تومانی به آمورش و پرورش استان برای تعمیر مدارس خسارت دیده از سیل فروردین خبر داد.

قاسم سلیمانی دشتکی در شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اقدامات خوبی در بحث ایمن سازی وسایل گرمایشی صورت گرفته و تاکنون نزدیک به 965 کلاس درس با وسایل گرمایشی استاندارد مجهز شده و سعی می شود تا قبل از فصل سرد باقیمانده کلاس ها نیز تحت پوشش قرار گیرد.

رییس شوراری آموزش و پرورش استان گفت: در سیل فروردین به مدارس استان در مناطق مختلف آسیب وارد شد و در این زمینه تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک شده است.

استاندار ایلام با اشاره به موضوع اربعین ، اظهار کرد: ظرف سه چهار سال گذشته جمعیتی که از مرز مهران تردد داشته اند به طرز عجیبی افزایش یافته به طوری که تا آخر ماه صفر تردد در ماه محرم بالای 400 هزار و در ماه صفر بالای 3 میلیون و 300 هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند.

وی اربعین را صحنه نمایشی از وحدت و اقتدار امت اسلامی عنوان کرد و گفت: در اربعین امسال در بیش از 12 شبانه روز به طور مستمر بیش از 250 هزار تردد انجام شده است که پیک آن در یک شبانه روز به بیش از 326 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 3 میلیارد تومانی به مدارس خسارت دیده از سیل ایلام

کمک بیش از 3 میلیارد تومانی به مدارس خسارت دیده از سیل ایلام