مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 05:222019-11-11سياسي

حمایت از ایده های کاربردی و خلاقانه


تمامی ایده های کاربردی و خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان در حوزه های مختلف اجتماعی از سوی استانداری مرکزی حمایت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست مشورتی شورای دانش آموزی استان گفت: تمامی ایده های کاربردی و خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان در حوزه های مختلف اجتماعی از سوی استانداری مرکزی حمایت می شوند.

اکرمی افزود: دانش آموزان و دانشجویان از توانایی های متنوع در حوزه های مختلف برخوردار هستند و مدیریت ارشد استان از ایده های نوآورانه و خلاق این افراد در راستای افزایش هرچه بیشتر مشارکت اجتماعی در حوزه های مختلف استقبال می کند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید حضور معنادار و هدفمندی را در عرصه های مختلف اجتماعی و در سرنوشت مدرسه، منطقه و استان خود داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: زنان و دختران نیمی از جمعیت استان و کشور را تشکیل داده اند و حضور آنان در فعالیت های اجتماعی جامعه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور و سرنوشت خود به همراه دارد.

اکرمی افزود: دختران و زنان جامعه با خودباوری و امید باید ضمن موفقیت در فعالیت ها تحرک و تحول آفرینی در محیط پیرامونی خود نیز داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ایده های کاربردی و خلاقانه

حمایت از ایده های کاربردی و خلاقانه