مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:062019-11-11حوادث

کشف بیش از 12 کیلوگرم هرویین در نظرآباد


فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف 12 کیلو گرم هرویین و دستگیری 2 قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر حمل و انتقال موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودرو سواری تیبا، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

سلیمانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ پس از اطمینان از صحت خبر با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو متهم در شهرستان نظرآباد شدند.

وی گفت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت خودرو متهم در نهایت در یک فرصت مناسب با هماهنگی مقام قضایی اقدام به ایجاد ترافیک مصنوعی در آزادراه کرج- قزوین کرده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف 2 خودرو متهم اظهار کرد: در بازرسی از خودروهای نامبرده 12کیلو و 200گرم هرویین و 800 گرم شیشه، که به طرز ماهرانه ای در صندلی های آنها جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با با بیان اینکه پرونده مقدماتی به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد یادآور شد: اعتیاد به مواد مخدر سبب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 12 کیلوگرم هرویین در نظرآباد

کشف بیش از 12 کیلوگرم هرویین در نظرآباد